Klachtenregeling

Wanneer je een klacht hebt over het handelen van een Garantiemakelaar, dien je in eerste instantie de klacht schriftelijk (per e-mail of per post) bij de makelaar neer te leggen. Het kantoor zal samen met jou naar een oplossing zoeken. Mocht je er samen niet uitkomen, dan kun je de klacht schriftelijk (per e-mail of per post) neerleggen bij de Garantiemakelaars Nederland. Correspondentie kun je richten aan;

info@garantiemakelaars.nl

of

Garantiemakelaars Nederland Afdeling Klantenservice
Televisieweg 2 –a
1322 AC Almere

Garantiemakelaars Nederland is geen partij in geschillen tussen kantoren en hun klanten. Wij treden op als intermediair om samen met het kantoor en de klant naar een oplossing te zoeken. Na ontvangst van de klacht zullen wij binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging sturen. Hierin zullen wij meedelen of we de klacht wel of niet in behandeling kunnen nemen. Wij streven er naar de klacht binnen 4 weken op te lossen.

Uiteraard kun je met de klacht ook terecht bij de NVM Consumentenvoorlichting.

De NVM Consumentenvoorlichting is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 11.30 uur bereikbaar op telefoonnummer 030-6085189.

Correspondentie kun je richten aan;

Nederlandse Vereniging van Makelaars o.g. en vastgoeddeskundigen NVM
Afdeling Consumentenvoorlichting
Postbus 2222
3430 DC  NIEUWEGEIN